wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin sklepu internetowego

Chmura tagów

Kontakt

  • Womanline
    ul. Marii Konopnickiej 16
    47-200 Kędzierzyn-Koźle
    NIP: 7491835165
  • E-mail:biuro@womanline.pl
  • TelefonGSM: 663828462
    GSM: 607138111

Medical bags for sport therapy

Ankieta

Na co zwracasz największą uwagę przy wyborze torby medycznej?

  • Pojemność
  • Wygląd
  • Jakość wykonania
  • Wyposażenie nie-medyczne
  • Możliwości noszenia
  • Cena
  • Waga torby
  • Max waga wyposażenia
  • Kraj producenta

Regulamin sklepu internetowego



Regulamin Sklepu Internetowego womanline.pl
www.womanline.pl
obowiązujący od 25.12.2014.
§1.
Właścicielem sklepu internetowego działającego w domenie
www.womanline.pl jest firma:
Womanline Agata Kisińska
ul. M.Konopnickiej 16, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
NIP 749-183-51-65
Tel. 607 138 111
E-mail: biuro@womanlinr
Domeny pod którą działa Sklep Internetowy womanline.pl:
www.womanline.pl
§2.
DEFINICJE
Sprzedawca - oznacza firmę womanline.pl, sklep z artkułami medycznymi NIP: 749-183-
51-65, e-mail biuro@womanline.pl, będący właścicielem sklepu internetowego
womanline.pl, działającego pod domeną : www.womanline.pl
Sklep Internetowy womanline.pl - oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep
Internetowy zawierając umowy na odległość, działający pod domeną: www.womanline.pl, której jest
właścicielem.
Kupujący – oznacza Konsumenta lub Przedsiębiorcę zgodnie z definicją zawartą w Ustawie o prawach
konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
Klient – oznacza Konsumenta lub Przedsiębiorcę zgodnie z definicją zawartą w Ustawie o prawach
konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
Konsument - oznacza osobę fizyczną, dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z definicją zawartą w
Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 .
Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną lub osobę mającą osobowość prawną lub firmę dokonującą
ze Sprzedawcą czynności prawnej związanej bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub
zawodową zgodnie z definicją zawartą w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014.
Konto Klienta - oznacza specjalny, indywidualny panel, uruchomiony przez Sprzedawcę na rzecz
Klienta, po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym womanline.pl, zabezpieczony hasłem
ustalanym bezpośrednio przez Klienta, z loginem oznaczającym indywidualnie Klienta.
Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków
literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie
Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.
Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Sklepu Internetowego womanline.pl
Przewoźnik – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania
Dostawy Towarów do Konsumenta (tj. Kurier Poczty Polskiej)
Towar - oznacza rzecz, produkt, zakupiony przez Konsumenta poprzez stronę internetową w Sklepie
Internetowym womanline.pl
Dostawa Towarów – oznacza czynność polegającą na przekazaniu zamówionych towarów u
Sprzedawcy poprzez Przewoźnika bezpośrednio Klientowi.
§3.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Aby dokonać zakupu w Sklepie Internetowym womanline.pl, Klient musi posiadać komputer z łączem do
Internetu lub inne urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych z zainstalowaną
przeglądarką internetową zaktualizowaną w miarę możliwości do najnowszej wersji.
§4.
ZASADY ZAKUPÓW
Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym womanline.pl z wykorzystaniem sieci internet, należy
włożyć zamawiany towar do koszyka i przesłać poprawnie wypełniony formularz zamówienia.
W ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia Sklep Internetowy womanline.pl potwierdzi e-mailem
przyjęcie zamówienia.
Klient ma możliwość rejestracji w sklepie internetowym poprzez założenie konta lub może dokonać
jednorazowego zakupu bez zakładania konta, podając podstawowe informacje służące wyłącznie do
należytego wykonania dostawy towarów przez Sprzedawcę.
Klienci zarejestrowani, posiadający aktywne konto w Sklepie Internetowym
womanline.pl i mogą
zalogować się w sklepie podając jedynie e-mail (login) i hasło.
Wszystkie towary w Sklepie Internetowym
womanline.pl są nowe.
Wszystkie podane ceny w Sklepie Internetowym
womanline.pl są cenami BRUTTO (zawierają podatek
VAT).
Podane ceny towarów nie zawierają kosztów dostarczenia towarów do Kupującego.
Do każdego zakupionego towaru dołączana jest faktura VAT .
Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego
womanline.pl, nie stanowią
oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543.
Oferta składana przez Klienta za pomocą mechanizmów dostępnych na stronie sklepu dotyczy
określonego produktu na warunkach podanych w jego opisie.
§5
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
Przy każdym z produktów prezentowanych w sklepie internetowym znajduje się informacja
określająca przybliżony czas realizacji wysyłki.
Informacja przy towarze: dostępność 24h oznacza, że zamawiany przez Klienta towar znajduje się na
magazynie i zostanie on niezwłocznie wysłany w pierwszym, możliwym terminie. Jednakże
zamówienia złożone równocześnie przez kilku nabywców mogą doprowadzić do sytuacji, w której
stan magazynowy ulegnie zmianie, a nie zostanie to automatycznie odnotowane na stronie
sklepu:www.
womanline.pl. Oznacza to, iż produktu może nie być na stanie magazynowym i musimy
czekać na dostawę od producenta.
W przypadku zamówienia towarów o różnych terminach realizacji, o ile strony nie ustalą inaczej
wysyłka realizowana jest po skompletowaniu całego zamówienia, gdzie czas realizacji całości wysyłki
liczony jest dla towaru z najdłuższym terminem oczekiwania.
Wysyłki kurierem Poczty Polskiej realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
§6.
WYSYŁKA TOWARU ORAZ TERMIN DOSTAWY
(w granicach Polski)
Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby dostawa towarów dotarła do Kupującego w jak najkrótszym
czasie .
W przypadku problemów z realizacją, Kupujący zostanie powiadomiony przez e-mail lub telefonicznie
o przedłużającym się okresie realizacji zamówienia (jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce). W
takim wypadku Klient zostanie poinformowany o dodatkowy termin dostarczenia Towaru. Jeżeli w
dodatkowym czasie towar nie zostanie Klientowi wydany , może on odstąpić od umowy.
Dla towarów znajdujących się na magazynie z dostępnością 24 godzin, w przypadku zapłaty
przelewem bankowym lub poprzez płatność PayPal, wysyłka towaru następuje natychmiast po
zaksięgowaniu przelewu na konto.
Wysyłka natychmiastowa następuje również dla produktów wysyłanych za pobraniem (płatność przy
odbiorze).
W wyjątkowych przypadkach może się okazać, że dany produkt jest już niedostępny na naszym stanie
magazynowym. W takiej sytuacji, wysyłka nastąpi niezwłocznie po sprowadzeniu produktu od
producenta.
Czas oczekiwania na towar ze statusem „na zamówienie” jest określony indywidualnie drogą
telefoniczną lub e-mailową.
Dostawa towarów realizowana jest za pośrednictwem Przewoźnika:
-Kuriera Poczty Polskiej
Wszystkie towary na czas dostawy są ubezpieczone.
Sprzedawca odpowiada za towar do momentu fizycznego przekazania Kupującemu przez
Przewoźnika i pokwitowania odbioru przez Kupującego.
Do każdego zakupionego towaru dołączona jest faktura VAT.
Aby sprawdzić dokładny koszt przesyłki (w zależności od sposobu płatności) należy:
-włożyć produkt do koszyka -> do kasy->> pojawią się opcje kosztów przesyłki
- zapoznać się z w stopce w temacie „Koszty przesyłki” na www.
womanline.pl
W przypadku produktów wielkogabarytowych koszt przesyłki ustalamy jest indywidualnie.
§7.
SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI:
Kupujący ma do wyboru następujące sposoby płatności za towar:
Za pobraniem
- płatność przy odbiorze paczki (tylko na terenie Polski).
Przelew tradycyjny
- towar wysyłany jest po zaksięgowaniu przelewu na koncie sklepu
womanline.pl
PayPal
- towar wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia z PayPal o zrealizowaniu płatności.
Od tego sposobu płatności pobierana jest od Klienta prowizja od wysokości transakcji za skorzystanie
z kanału płatności PayPal
§8.
DOKUMENTY SPRZEDAżY
Domyślnym dokumentem sprzedaży jest faktura VAT dołączana każdorazowo do przesyłki.
§9.
ZWROT TOWARU
(Prawo odstąpienia od umowy):
Konsument ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
liczonych od daty dostarczenia towaru przez Przewoźnika (fizycznego otrzymania towaru przez
Klienta), składając oświadczenie na Elektronicznym Formularzu Zwrotu lub formułując własne
oświadczenie i przesłanie go na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: biuro@
womanline.pl. Po
otrzymaniu zawiadomienia Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania
oświadczenia drogą elektroniczną.
Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w
którym odstąpił umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem
(zgodnie z Art.34 pkt.1 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).
Koszt zwrotu towaru (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) do Sprzedawcy ponosi
bezpośrednio Konsument.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącą wynikiem korzystania z
niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
towaru.
Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób w jaki mógłby tego
dokonać w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać towaru w sposób nieograniczony. Jeżeli
tak zrobi Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem
wartości towaru.
(zgodnie z Art.34 pkt.4 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
niego z żadnymi kosztami
(zgodnie z Art.32 pkt.2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).
Sprzedawca zwróci Konsumentowi koszty doręczenia mu towaru do wysokości odpowiadającej
najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Konsumenta do chwili
otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej (zgodnie z Art.34 pkt.3 Ustawy o prawach
konsumenta z dnia 30 maja 2014).
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów w której przedmiotem
świadczenia jest towar niefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub w której przedmiotem świadczenia jest
towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu (zgodnie z Art.34 pkt.5 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).
§10.
GWARANCJA
Większość towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym
womanline.pl objęta jest gwarancją
producenta.
Szczegółowe warunki gwarancji są określone przy każdym produkcie na stronie internetowej Sklepu
www.
womanline.pl.
Jeżeli nie zastrzeżono w gwarancji innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia,
kiedy towar został Klientowi wydany (tj. od dnia fizycznego otrzymania towaru przez Klienta)
(zgodnie z Art.44 pkt.27 par.4 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).
Większość gwarancji realizowana jest za pośrednictwem Sprzedawcy, który przekazuje wadliwy
towar do Producenta na koszt własny. Klient nie ponosi kosztów odbioru oraz odesłania towaru w
związku z realizacją gwarancji.
Aby dokonać zgłoszenia reklamacyjnego należy wypełnić formularz Zgłoszenie Reklamacji znajdujący
się na stronie internetowej Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@
womanline.pl, Po
otrzymaniu zgłoszenia Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania o sposobie
przekazania i terminie odbioru towaru zgłaszanego do reklamacji.
Szczegółowe warunki realizacji gwarancji zawarte są w karcie gwarancyjnej dołączonej do towaru
objętego gwarancją producenta.
Informacje na temat warunków gwarancji przedstawione są na stronie Sklepu Internetowego
www.
womanline.pl w temacie „Gwarancje” umieszczonym w stopce strony.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego
wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
§11.
REKLAMACJE
Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może złożyć reklamację z tytułu gwarancji lub rękojmi, w
której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do zgodności z umową (przez naprawę
lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny lub
odstąpienie od umowy). Jej podstawą może być rękojmia lub gwarancja (o ile została udzielona).
Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy na kilka sposobów:
-pocztą elektroniczną na adres: biuro@womanline.pl
-korzystając z Formularza Reklamacji umieszczonego w stopce na stronie internetowej sklepu
internetowego
womanline.pl,
określając swoje oczekiwania względem sposobu realizacji zobowiązań wynikających z przepisów o
rękojmi i gwarancji.
Niezwłocznie po otrzymaniu towaru od Klienta lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni, Sklep Internetowy
SafeLine.pl ustosunkuje się do roszczeń Klienta w stosunku do reklamowanego towaru. Jeżeli
Sprzedawca nie zgodzi się z wyborem Klienta, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne
rozwiązanie, w ramach przesłanek dozwolonych prawem.
Klient ma prawo żądać doprowadzenia produktu do zgodnego z umową poprzez nieodpłatną
naprawę albo wymianę na nowy, pozbawiony wad, chyba, że naprawa lub wymiana wymagają
nadmiernych kosztów. Jeżeli Sprzedawca nie będzie w stanie wywiązać się z żądań określonych przez
Klienta będącego Konsumentem, Konsument ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny lub
odstąpić od umowy.
Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy (towaru) lub usunięcia wady albo
złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca
nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za
uzasadnione.
§12.
DANE OSOBOWE
Sprzedawca zapewnia poufność zgromadzonych informacji o Klientach zgodnie z obowiązującą
ustawą o ochronie danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów jest Sprzedawca.
Dane osobowe zawarte w zamówieniu są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami
ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883.
Dane teleadresowe podawane dobrowolnie przez Klientów w Sklepie Internetowym
womanline.pl służą
wyłącznie do prawidłowego zrealizowania zamówienia przez Sprzedawcę, składanego przez stronę
internetową Sprzedawcy i są zabezpieczone protokołem SSL podczas ich wprowadzania. W celu
realizacji Dostawy Towarów mogą zostać przekazane innym podmiotom współpracującym ze
Sprzedawcą w zakresie dostarczania zamówionych towarów w celu dostarczenia zamawianego
towaru. Dane są przekazywane dobrowolnie.
Klient ma prawo do poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych w każdej chwili po
zalogowaniu się do Sklepu Internetowego
womanline.pl lub na każde żądanie przekazane telefonicznie
lub poprzez e-mail obsłudze Sklepu.
§13.
Pliki cookies
Cookie jest małym plikiem składającym się z liter i cyfr, który zostaje załadowany na komputer lub
inne urządzenie (np. dysk twardy komputera, telefon) podczas wizyty na stronie internetowej.
Pozwala on na rozpoznanie użytkownika i pomaga stronie internetowej zapamiętać jego preferencje
(np. wybrany język) tak by użytkownik nie musiał ustawiać swoich preferencji za każdym razem, kiedy
korzysta z danej strony internetowej.
Mechanizm Cookies w sklepie SafeLine NIE JEST WYKORZYSTYWANY do pozyskiwania jakichkolwiek
informacji o użytkownikach serwisu ani ich śledzenia . Pliki Cookies stosowane w sklepie
womanline.pl
nie przechowują żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od użytkowników.
Typy cookie używane w Sklepie Internetowym
womanline.pl:
 Cookie związane z daną sesją.
Tymczasowe cookie, które istnieją na komputerze tylko podczas przebywania na danej
stronie internetowej (a dokładniej do czasu zamknięcia przeglądarki). Pozwalają stronom
sklepu zapamiętać co wybrali klienci na poprzedniej stronie, aby uniknąć ponownego
wpisywania informacji.
 Informacje o ruchu na stronie.
Tego typu cookie jest używane do dostarczania ważnych informacji o ruchu na stronach oraz
sposobie w jaki odwiedzający ją wykorzystują. Do zbierania tych danych używane są
narzędzia Google Analytics . Te pliki cookie służą wyłącznie do zbierania statystyk
dotyczących ruchu na stronie.
Usuwanie plików cookies
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (np Firefox, Internet
Explorer) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Użytkownik
może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając
warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika.
Zmiany ustawień Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną
obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich
każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o
możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania
(przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre
funkcjonalności dostępne na stronie internetowej www.
womanline.pl
Na stronie internetowej Sprzedawcy, pliki cookies nie zbierają danych osobowych, pozwalających na
personalną identyfikację użytkownika.
§14.
ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
W sprawach spornych, Sprzedawca będzie dążyć do polubownego rozwiązania problemu z Klientem
na drodze mediacji. Klient będący Konsumentem ma prawo dochodzenia swoich praw w
pozasądowym sposobie rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym
Sądem Konsumenckim W Opolu przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Opolu.
Dokładne informacje na temat trybu przeprowadzania postępowania znajdują się na stronie
internetowej UOKiK: www.uokik.gov.pl
W przypadku braku porozumienia, do rozstrzygnięcia sporu zastosowanie będą miały przepisy prawa
polskiego. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest Sąd właściwy do miejsca zamieszkania
Klienta.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie właściwe jest prawo polskie.
§15.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 2014-12-25

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl